گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

شهرداری معرفی شده نباید لیسانس بهداری باشد بلکه شهردار باید متخصص و متعهد و آشنا با کار اجرایی در شهر باشد.

حاشیه حضوراستاندار درگرمسار وایوانکی
استاندار سمنان :شهرداری معرفی شده نباید لیسانس بهداری باشد بلکه شهردار باید متخصص و متعهد و آشنا با کار اجرایی در شهر باشد.

به گزارش گرمسارآنلاین محمد وکیلی استاندار سمنان در جمع مسئولان شهرایوانکی در بخشداری ایوانکی گفت:شهرداری معرفی شده نباید لیسانس بهداری باشد بلکه شهردار باید متخصص و متعهد و آشنا با کار اجرایی در شهر باشد.شایان ذکر است ظاهرا” شهرداراسبق گرمسار آقای رضا مومنی کارشناس بهداری یا پرستاری بوده است

محمد وکیلی استاندار در بازدید از شهر جدید ایوانکی از روند پیشرفت فزیکی و زیر ساختی این شهر به شدت انتقاد کرد و گفت:آیا مسئولان خود حاضرند که خانواده های خود را در این ساختمان ها ساکن کنند ؟؟

استاندار از امضای حکم علی همتی به عنوان شهردار منتخب گرمسار خود داری میکند. شایان ذکر است علی همتی با هفت رای اعضای شورای شهر انتخاب گردید اما تا کنون به دلایل نا معلوم واحتمالا”سیاسی حکم وی هنوز امضا نگردیده است .

شنیده ها حاکی است پرونده تخلفات مالی شهرداراسبق گرمسار آقای رضامومنی به شورای شهر ارسال شده واحتمالا”به دادگاه ارجاع خواهدشد.

امروز بیش از 30 نفر از ساکنین مسکن مهر ایوانکی در اقدامی نسبت به وضعیت نا مطلوب مسکن مهر ایوانکی جلوی بخشداری ایوانکی تحصن کردند.

شنیده ها حاکی است که پیمانکار  مسکن مهر ایوانکی بخشی از تعهدات خود را انجام نداده  و تخلف کرده است.

شایان ذکر است دیشب وکیلی استاندار و عرب سرهنگی رئیس شورای اسلامی شهرایوانکی نسبت به نامطلوب بودن مسکن مهر ایوانکی انتقاد کردند

خبرنگار حسن آخوندی