گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

وزارت راه بدون هماهنگی پلیس نسبت به گشایش این محور اقدام کرده

تین نیوز: فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به ناایمن بودن محور قم ـ گرمسار گفت: وزارت راه بدون هماهنگی پلیس نسبت به گشایش این محور اقدام کرده است.

سرهنگ محمدرضا مهماندار روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محور قم ـ گرمسار با اشاره به ناایمن بودن این محور افزود: هفته گذشته نیز مجددا در این خصوص نامه‌ای برای رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ارسال و درخواست کردیم که گشایش این مسیر حتما پس از بررسی کارشناسان راهداری و پلیس‌راه صورت گیرد.

وی با اشاره به این که در طول 150 کیلومتر محور قم ـ گرمسار هیچگونه پاسگاه پلیس‌راهی پیش‌بینی‌ نشده است، گفت: متاسفانه مسوولان وزارت راه از امروز نسبت به گشایش این محور اقدام ‌کرده‌اند و مطلع شدیم که قرار است طی روزهای آتی این مسیر به طور رسمی افتتاح شود!

فرمانده پلیس‌راه کشور با اشاره به این که محور قم ـ گرمسار محوری دو طرفه با عرض کم، پیچ‌های غیرفنی که موجب خروج خودروها از جاده می‌شود، ارتفاع زیاد شانه خاکی مسیر که موجب واژگونی خودرو در صورت انحراف احتمالی از مسیر خواهد شد و ... است گفت: از نظر پلیس‌راه کشور این محور به هیچ عنوان شرایط ایمنی تردد را ندارد، لذا در صورتی که این محور توسط مسوولان مربوطه بسته و اشکالات و نقص‌های ایمنی آن مرتفع نشود، پلیس راه کشور نسبت به انسداد این محور در جهت جلوگیری از تصادفات احتمالی و حفظ جان مسافران اقدام خواهد کرد.

وی در عین حال به تمامی رانندگان توصیه کرد تا زمان ایمن شدن این مسیر به هیچ عنوان از آن برای تردد استفاده نکنند.
مرجع : خبرگزاری ایسنا
کد مطلب : 43583