گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا برطرف نمی‌شود

مام جمعه گرمسار:

مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا برطرف نمی‌شود

خبرگزاری تسنیم: امام‌جمعه گرمسار با اشاره به جنایات و دسیسه‌های بی‌شمار امریکا علیه ملت بزرگ ایران گفت: ملت ایران باید از سرنوشت کشورهای دیگر درس بگیرد و بداند که مشکلات ایران با مذاکره با آمریکا برطرف نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام سید علی مهدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه گرمسار که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار کرد: اینکه بعضی رسانه‌های داخلی و افراد معلوم‌الحال که شعار مذاکره و تعامل با امریکا را سر می‌دهند؛ بدانند که امریکا چه در زمانی که خود بر ایران تسلط داشت و چه اکنون‌که کشور در سایه نظام مقدس اسلامی حرکت می‌کند چیزی جز فقر، ویرانی و عقب‌ماندگی را برای ایران به ارمغان نیاورده است.

وی با اشاره به خیانت‌های بی‌شمار آمریکا در رژیم پهلوی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم خیانت‌های امریکا به ایران را بازگو کنیم باید کتابی قطور برای تدوین آن در نظر بگیریم.

امام جمعه گرمسار افزود: در حکومت پهلوی کارکنان دولت از بیت‌المال ایران تغذیه می‌کردند اما مأمور و جاسوس امریکا بودند و برای ان خدمت می‌کردند.

مهدی‌نژاد  با اشاره به اینکه تعداد این افراد جاسوس بیش از 200 هزار نفر بوده است گفت: این ضربه سنگینی به کشور ایران بود که قابل جبران نیست.

وی با اشاره به دخالت‌های نامربوط امریکا در رژیم پهلوی افزود: در رژیم پهلوی اگر مأموران آمریکایی مرتکب جرمی ـ حتی کشتن مرجع تقلیدی  ـ در ایران می‌شدند؛ دادگستری‌های ایران حق کوچک‌ترین محاکمه و مواخذه‌ای نداشتن و این شجاعت و بصیرت نافذ امام خمینی(ره)بود که با بیدار ساختن وجدان خفته  و آزاد کردن نفس‌های حبس شده مردم زمینه شکل‌گیری انقلاب اسلامی را فراهم ساخت.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به اوضاع آشفته خاورمیانه افزود: امریکا به فکر تسلط بیشتر بر خاورمیانه است و همچنان با دخالت‌های نامربوط خود قصد شعله‌ور کردن آتش فتنه و آشوب را در منطقه دارد.

مهدی‌نژاد  با اشاره به سرنوشت کشورهای سوریه، عراق و دیگر کشورهای تحت سلطه امریکا افزود: ما باید به فکر پرورش نیروهای انسانی و استفاده از نیروهای نخبه بوده و به منابع و ثروت‌های خدادادی کشورمان تکیه کنیم و مطمئن باشیم که مشکلات ما با مذاکره حل نخواهد شد.
وی با اشاره به صدور حکم اعدام آیت‌الله نمر ‌از سوی دولت عربستان افزود: دولت فرسوده و احمق عربستان با صدور این حکم تیشه به ریشه حکومت خود زده است و بداند که اعدام آیت‌الله نمر با جوش‌وخروش سیل عظیمی از مردم سنی و شیعه عربستان همراه خواهد بود و این چیزی جز متزلزل کردن پایه‌های حکومت عربستان را درپی نخواهد داشت.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به نزدیک بودن روز چهارم آبان که مصادف با اعتراض امام خمینی(ره) به لایحه کاپیتولاسیون است افزود: امام خمینی(ره) با بیدار کردن وجدان خفته مردم و برانگیختن غیرت اسلامی مردم در حکومت پهلوی  جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های رذیلانه امریکا داد.

مهدی‌نژاد با اشاره به نزدیک بودن سالروز شهادت محمدحسین فهمیده در 8آبان افزود: ما همیشه در معرض تهاجم و تجاوز دشمن هستیم و کشور ما  با داشتن نوجوانانی غیور و ولایتمدار مانند حسین فهمیده به‌خوبی از پس امتحانات و توطئه‌های دشمن برآمده است و ما به این فرزندان غیور انقلاب اسلامی می‌بالیم.

وی با اشاره به درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی از استوانه‌های انقلاب اسلامی و به فرموده مقام معظم رهبری ایشان بعد از آیت‌الله مطهری از بارزترین شاگردان امام خمینی(ره) و آیت‌الله طباطبایی بودند.

امام‌جمعه گرمسار با اشاره به فداکاری‌های آیت‌الله مهدوی کنی افزود: در طول زندگی 85 ساله‌ای که آن مرحوم داشتند یک‌لحظه از انقلاب جدا نشده و چه شکنجه‌های بسیاری را در زندان‌های پهلوی متحمل شدند و در بحث تولید علم نیز دانشگاه امام صادق را تأسیس کرد.

مهدی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن ماه محرم تصریح کرد: عزاداران محرم بدانند که وقتی دین و وظیفه اصلی خود را ادا می‌کنند که انجام واجبات اسلامی همچون فریضه نماز و امربه‌معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد