گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

کاتب محکوم کرد

کاتب با مهر مطرح کرد:
اقدام اهانت آمیز آمریکا و صهیونیسم بی حرمتی به همه ادیان است
سمنان-خبرگزاری مهر: رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: آمریکا و صهیونیسم با تولید فیلم موهن علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) به تمامی ادیان بی حرمتی کردند.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار مهرضمن بیان اینکه استکبار با توهین به مقدسات دشمنی خود را آشکار کرده است و اراده الهی بر این است که آمریکا و اسرائیل همیشه جهت تنفر مردم جهان و سقوط خود قدم بر‌دارند، افزود: توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در ادامه دشمنی آمریکا با امت اسلامی است.

وی اظهار داشت: اشتراکات میان ادیان توحیدی به اندازه ای چشمگیر است که بدون شک توهین به یک دین اهانت و توهین به سایر ادیان است.

نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امپریالیسم و صهیونیسم با این اقدام خود به تمامی ادیان بی حرمتی کرده اند و این فیلم موهن باعث برانگیخته شدن احساسات مسلمانان و همچنین انزجار طرفداران دیگر ادیان از آمریکا شده است.

هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی تضعیف روحیه شکست ناپذیری امت اسلامی است

کاتب تصریح کرد: آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی مستقیما در توطئه ساخت فیلم موهن علیه اسلام نقش داشته اند و هدف آنان تضعیف روحیه شکست ناپذیری امت اسلامی و بروز تفرقه و اختلاف بین مسلمانان جهان است.

وی درباره هدف چنین حرکات موهن آمریکایی - صهیونیستی افزود: استکبار جهانی از تقویت قدرت و نفوذ اسلام و مسلمانان در جهان امروز وحشت داشته و در تلاش است با انجام چنین اقدامات غیر انسانی و قبیح، عزم امت اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان ادامه داد: مسلمانان جهان زیر سایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای می توانند به تمام توطئه های آمریکا، رژیم غاصب اسرائیل و عناصر استکباری جواب دندان شکن بدهند.

کاتب در پایان اظهار داشت: یقینا رژیم نامشروع صهیونیستی با استفاده از عصای دست خود یعنی آمریکا در به انجام رساندن این عمل قبیح نقشی اساسی داشته و مسلمانان جهان این رژیم را مجرم اول در این حادثه می دانند.