گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز
گرمسار نیوز

گرمسار نیوز

پایگاه خبری ، تحلیلی و محلی گرمسار نیوز

فرماندار گرمسار خبر داد وجود ۱۷ پروژه نیمه تمام در گرمسار

فرماندار گرمسار خبر داد
وجود ۱۷ پروژه نیمه تمام در گرمسار
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۴
فرماندار شهرستان گرمسار از وجود ۱۷ پروژه نیمه تمام در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عرش نیوز از استان سمنان، داریوش طاهری در جلسه شورای اداری شهرستان گرمسار که به‌منظور معرفی معاون جدید فرمانداری گرمسار و با حضور امام جمعه این شهر، بخشداران، مسئولان و رؤسای دستگاه‌های اجرائی در سالن جلسات امام علی(ع) فرمانداری گرمسار برگزار شد اظهار کرد: با توجه به نیاز‌های منطقه و مردم، اولویت در تکمیل پروژه‌ها با پروژه‌های عمرانی گرمسار است.
وی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های انتقال آب آلوئک به شهر ایوانکی، انتقال آب سد نمرود به گرمسار و آرادان و نیز مسائل منطقه ویژه اقتصادی در این شهرستان افزود: طرح انتقال آب آلوئک به ایوانکی در دهه فجر افتتاح می‌شود.
فرماندار گرمسار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مسیر تاریخ را عوض کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل ایمان به‌خدا، رهبری امام خمینی(ره)، اتحاد و همبستگی مثال زدنی مردم و استقامت و پایداری در راه خدا بود.
طاهری با اشاره به لزوم انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در دهه فجر باید خدماتی که در دوران انقلاب اسلامی انجام شده است با دوران قبل از آن مقایسه و به مردم انتقال داده شود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا ثروت در همه نقاط کشور به‌صورت عادلانه توزیع شده و نتیجه آن پیشرفت ایران اسلامی در ابعاد مختلف و دستیابی به فناوری‌های جدید در زمینه‌هائی مانند پزشکی، نانو، هسته‌ای و مواردی از این دست شد.
فرماندار گرمسار در این جلسه مهدی صحرائی را به‌ عنوان معاون جدید فرمانداری گرمسار معرفی کرد.
صحرائی که تا کنون بخشدار مرکزی گرمسار نیز بوده است از این پس نیز تا تعیین بخشدار جدید، با حفظ سمت، سرپرست بخشداری مرکزی گرمسار است./تسنیم